Satınalma üzrə kiçik mütəxəssis

Tələblər:

  • Ali təhsil
  • İş təcrübəsi: 1 il
  • Yaş aralığı: 21-30 yaş
  • Rus və yaxud ingilis dillərində korporativ yazışma səviyyəsi üzrə bacarıq
  • Outlook və Ms Office proqramlarında işləmək.
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik, etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
  • Situasiyaları analiz etmə

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Araşdırmalar aparmaq, sifarişlər vermək, təchizat prosesində iştirak və malları son təmin edilmə zamanına dəki stoka daxil olmasını təmin etmək.
  • Sorğular üzrə spesifikasiyaların tərtib edilməsi
  • Yerli və xarici bazar araşdırmaları etmək , yeni təchizatçıları müəyyən etmək.
  • Təchizatçılar ilə danışıqlar aparmaq, strateji alışlar üzrə ən uyğun qiymətlərlə məhsulların alışını həyata keçirmək
  • Sifarişlərin statusunu izləmək və sifarişlə əlaqədar bütün maraqlı tərəfləri mütəmadi məlumatlandırmaq.
  • Bütün tələb olunan sənədləşmələri, yazışmaları, danışıqları və təchizat prosesini şirkət üçün ən sərfəli olan yollarla aparmaq.

İş yerinə dair üstünlüklər

  • Korporativ tibbi sığorta
  • Performansa dayanıq ekstra ödənişlər
  • Şəxsi inkişaf imkanları

İş şərtləri

  • iş rejimi – həftədə 5 günlükdür
  • iş saatları – 09:00-18:00
  • 1 saatlıq nahar fasiləsi

Əmək haqqı razılaşma yolu ilə

QEYD: OFİS ABŞERON RAYONU, SARAY QƏSƏBƏSİNDƏ YERLƏŞİR.

Namizədlər e-mailın mövzu hissəsində “Satınalma üzrə kiçik mütəxəssis” yazmaqla öz CV-i [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.

Information is one of the most important organization assets. For an organization, information is valuable and should be appropriately protected. Security is to combine systems, operations and internal controls to ensure integrity and confidentiality of data and operation procedures in an organization.

Professional Services

Confedentiality

Innovative approach

personolized solution